I love my hostmom!

Det är inte ofta vi båda har tid att sitta ner och bara prata, men när vi väl gör det är det så himla mysigt. Vi har haft en sån där kväll med onödigt stora tekoppar fyllda med kamomill te och bara suttit och pratat i de stora fåtöljerna i vardagsrummet i nästan tre timmar. Det är så skönt. Hon förstår så bra. Hon lyssnar på mig och jag på henne.

Tror vi alla förstått nu att jag bara har lite drygt två veckor kvar! Kommer va sorgligt att släppa av ungarna på skolan den där torsdagen och sen köra vidare med väskorna till tågstationen. Och att säga hej då till Jess & Mickie på tågstationen. Usch! Men de har ju planerat att komma och hälsa på i Sverige när de gör sin europa resa nästa gång. Och jag kommer säkert vara tillbaka och hälsa på snabbare än jag tror :p

Aja, time for bed. Det är ju en dag imorron med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0