Höstdag!

Hösten kan vara så himla underbar och mysig! När det är sådär lite halvkyligt ute så man får dra upp jackan över halsen och stoppa händerna i fickorna. Man går där bland alla höstlöv och känner solen värma kinderna. Underbart! Och sen kommer folk och säger att hösten är deprimerande, ja kanske ibland men inte i dessa stunder.. Idag var iaf en sån dag och jag kände att jag behövde komma ut ur huset. bestämt styrde jag benen i riktning mot Starbucks upp i vårt Neigbourhood. Jag köpte mej en Frukt &ost bricka och en Chai tea soy latte på det och satte mig ute i solen och bara njöt! Bättre än så kan inte en onsdagseftermiddag bli!



Kommentarer
Postat av: Camilla (bonus till Sofhie)

Åh vad mysigt det lät....Lukas o jag vi gick till lekparken o gungade..mer mamma mer..högt..högt...vi plockade ekollon och gick på promenad, det tycker Lukas om, eller att gå en "fäng" i vagnen!! Vi kastade löven upp i luften och han skrattade hjärtligt...jo hösten är mysig när solen skiner...puss o kram på dig

2008-10-22 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0