Fullspäckade veckan

  •  Måndag jobba till 7.30 och sedan möta Emma och Veronika för "Sundae on monday" på "Giffords" - det godaste glasstället i stan :)
  • Tisdag jobba kväll då Mickie och Brian ska ut.
  • Onsdag klippa mig klockan 12 (Blir tillbaka till snelugg denna gång och ännu lite kortare tror jag) jobba till 7-8 och sedan möta Mr. Ego för att bl.a tyda hans drömmar ;p
  • Torsdag jobba till 7-8 och sen gå på bio med min allra käraste, manliga, asiatiska vän Eric (sorgligt att man nu träffar folk för att säga hej då en sista gång).
  • Fredag HALLOWEEEN! Ungarna har halvdag i skolan så hämtar dem och deras tre kompisar runt 12 och drar sen och ser "Highschool Musical 3" - Jag lika uppspelt som dem över att se sen :D På kvällen kommer Geishan Sofhie sällskapas av ytterligare tre Geishor och en pirat hemma hos mej för sminkning och håruppsättningar. Sedan bär skutan till Mr. G and the boys i Glen Eden för en sjudundrandes Halloweenfest!
  • Lördag Sova ut..lite shopping på dagen. Förbereda sig fysiskt och mentalt för en sista utgång i D.C och för att säga hej då till alla partypeople på Ultrabar! Att skaka våra lurviga på hög nivå är ett måste!
  • Söndag Sova ut ännu längre!! Förhoppningsvis träffa på Lee och kanske de andra goa grabbsen från Fairfax. Klockan 7 är det hej då fest med familjen och vännerna här hemma hos oss.


 

"Sverige korgen" jag ska ge till familjen på Hej då festen på söndag innehåller inte mindre än Kex choklad, Singoalla- och ballerinakex, Ahlgreens bilar, Glögg, Annas pepparkakor, "Good for you" Musli, Marabou choklad, Flädersaft och en Svensk kokbok på engelska. Det enda som saknas nu och som ska adderas under veckan är ett fotoalbum jag ska sätta ihop med foton från årets gång på mej, familjen och saker vi gjort. Har även tänkt jag ska skriva lite "Citat" som barnen sagt, gulliga saker osv. Blir nog lyckat :)


 


Kommentarer
Postat av: Camilla (bonus till Sofhie)

Sofhie, vilken bra avskedspresent du kommit på, verkligen bra!!kram

2008-10-28 @ 19:31:43
Postat av: sara

håller med camilla! jättebra !!

2008-10-30 @ 14:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0