Affärskvinnan Sofhie!

Så var man 46$ rikare nu då! Gick till "Mustard seed", Second Hand butiken i Bethesda med mina tre kassar med kläder. De tog emot nästan en hel kasse och resten gav jag till en välgörenhets butik längre ner på gatan. Min fina Calvin Klein kappa ville de sälja för 38$ (250kr) och jag skulle fått hälften så den tog jag medhem igen. Den är ju värd 160$ så så lätt ger jag inte upp på den :p Säljer jag den över blocket hemma så lovar jag att jag kan få mer för den.

Efter mina affärer blev det gymmet en timme. Lite styrketräning sitter aldrig fel. En rask promenad hem i höst blåsten och nu är man åter igen hemma.

Köpte precis denna fin fina kamera online med. Med frakt och skatt och allt blev det totalt 150$, inte ens 1000 kr. Tyckte jag var en bra deal då jag på köpet fick med ett 4GB minneskort med. Tacka vet jag all billig elektronik i USA! :)





Nej nu kallar dusch och lunch innan upphämtning av två snoriga ungar! Adjö!

Kommentarer
Postat av: maria

hallå! du kunde ju skänka lite till mig jue!:P

2008-11-07 @ 05:56:17
URL: http://estland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0