Onsdagen den nittonde november

Så var det äntligen dags att krypa ner efter en lång lång dag :) Den började med att Camilla väckte mej och Sarah innan hon åkte till jobbet vid sex, eller var klockan sju!? Hur som helst gjorde hon det för att jag och Sarah tagit på oss uppgiften att vara hemma med Lukas då han fortfarande är lite förkyld och hostig. Eftersom Sofhie kom i säng alldeles för sent igår kväll var det tröttsamt innan man kom igång. Men sen var det mysigt..vi hann titta lite på TV, leka, städa, gå två promenader och mysa lite med :) Han är så söt den där lille krabaten!:)

Aja..imorron ska jag iaf ta pendeln till Lkpg och spendera dagen med mamma. Sover där med eftersom jag ändå ska umgås med Elin på fredagkvällen/eftermiddagen så..blir skoj :)

Nej nu måste jag sova. Ögonen gör ont av trötthet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0