Fullspäckad helg, just the way I like it!

Så var det söndag och 5 dagar kvar i USA. Igår var sista utgången med brudarna. Och även fast vi alla bestämde oss för att vara nyktra (Jag & Veronika drack två groggar här hemma men orkade inte anstränga oss mer sen ;D) så blev en ganska lyckad sådan. Vi dansade och hade kul, träffade lika många galna människor som vanligt och självklart blev hemfärden ett lika stort äventyr och irritationsobjekt som alltid :) Var kul och jag kommer sakna brudarna något enormt! Blir en hej då middag med bara dem på onsdag kväll.



I fredags var det ju Halloween med vilket var ganska kul att uppleva :) Efter att på dagen ha gått på bio och haft kul med ungarna blev det att ta på sig Gesiha peruken och bege sig till piraten Maria. Vi gjorde oss alla iordning, smuttade lite vin och styrde sedan kosen till Mr.G och companis hus. Lika kul som alltid att träffa grabbarna och många hade påhittiga kostymer. har lagt upp lite bilder från det på bilddagboken för er som är intresserade :) Slutade iaf med att vi var i säng klockan 6, så skapligt trötta och sega dagen efter :p

Dock pallrade jag mig upp skapligt, skrämde mig själv i spegeln (kritvit med blodröda läppar och hår som aldrig varit plattare efter en kväll med ching-chong peruk) ,mötte upp killkompisen Erik och drog till International Spy museum downtown. Var himla roligt faktist. En av grejerna var att man under en timme fick uppleva hur det var att vara spion på riktigt. De hade som en annan värld där bakom med mörka rum, kassaskåp man fick bryta sig in i, gåtor man fick lösa osv. Skitkul :) Och de "guider" som ledde allt var så himla energiska och gjorde så himla bra ifrån sig, applåder till dem. Fick mig att ännu mer vilja börja plugga så jag själv kan stå där inför en grupp uppspelta turister och ge dem ett äventyr de sent kommer glömma!

Aja dags att börja packa lite smått hade jag tänkt, som vanligt är jag ju ute i sista sekunden ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0