Efter en kanonhelg med gums! :)

Vet att jag nu inte skrivit på ett tag men det finns en totalt logisk förklaring, inget har hänt ;p Eller jo lite har väl hänt..mer att jag just nu är i ett skede i livet då jag inte har någon ork eller lust till något alls. Tror det mest har att göra med att jag inte har något att se fram emot förutom helgerna då alla andra är lediga. Jag har inget jobb, vet inte om jag kommer in på de kurser jag sökt till hösten och ja har inga bestämda planer alls förrän om ett år! Så ovan vid det, jag vill ju ha allt planerat och veta vad jag ska göra...så med de orden sagda tänker jag krypa ner i mitt depressiva hål igen och grubbla tills jag tröttnar på mina egna tankar!

Over and out..

Kommentarer
Postat av: estland

men gummsan! nått måste väll hända. idag har jag varit på forever 21 å shoppat. ingen vét vad mina utslag är. hoppas ja kan va kvar här i ett år.. blir de värre kommer jag aldrig klara de.



puss

2008-11-17 @ 01:23:57
URL: http://estland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0