Det är med ett leende på läpparna..

...jag skriver det här. Har just avslutat sista avsnittet av "Ensam mamma söker". Och de är ju så kära och gulliga allihop. Och alla var faktiskt fortfarande tillsammans, det har nog aldrig hänt i nån sån här dejting serie förut..Både jag och syrran satt med stora leenden och tårar i ögonen nu i slutet. Tänk så underbart att vara sådär kär att man är varm i hela kroppen och inte kan sluta le! Åh, vad jag vill ha den känslan igen :)

Speciellt nu när alla tycks gå runt och pussa och krama på varandra. Som när jag stod och väntade på Anna utanför "Espresso house" igår. Varenda jäkel tycktes gå förbi hand i hand och pussas..orättvist men underbart för dem :) Det är ju så kallt och mörkt och ensamt utan någon.

Man kanske ska va med i nåt dejtingprogram, nu har jag ju inga barn så det får väl helt enkelt bli "Ensam Sofhie söker" :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0