Tolfte december tvåtusenåtta

Idag har jag fortsatt mitt snörvel och snytande av näsan, men skam den som bäddar ner sig och tar det lugnt..nej inte när man blivit bjuden på luciabio ikväll/natt inte :p Martin gav det till mig som en liten julklapp kan man säga, snällt av pojken :) Så det börjar 23.30 och är klart någon gång runt 6-7 imorron bitti, tre filmer ska vi se..får se vad det blir för några, blir nog bra :) Hoppas jag kan hålla mig vaken bara :D Kommer garanterat störa hela biosalongen med att snyta näsan var femte sekund, men vad gör man lixom!?

Annars kan jag uppdatera och säga att det blir den 2:e februari som jag kommer påbörja mitt spanskaäventyr, så nu får ni se till att utnyttja min tid bäst ni vill fram tills dess :) Och gums, lika bra att du vänjer dig som sagt..ska jag jobba inom turism kommer större delen av mitt liv se ut såhär med att jag är borta från dig..sad but true!:p Vi får umgås en massa innan jag åker..och känner du för en semester på varmare breddgrader vet du var jag finns! Hittade en biljett från sthlm till madrid för 995kr så inte speciellt dyrt att komma o hälsa på heller :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen promenixa i snön till tågstationen i Mantorp..Visst är det bara alldeles underbart när snön ligger såhär på backen och bara knistrar!? Älskar denna årstid, förutom att man alltid tycks vara
förkyld då :)




Kommentarer
Postat av: estland

oh okey. ja vill ju gå i åre för att de är ju hemma. sen gillar jag folket å livet där. Får se om man kommer in men jag ska ju i alla fall söka dit. Har ju inget att förlora på det liksom.

Den börjar i augusti, skitbra för dig om du vill gå den så kan du sommarjobba innan.:)



Var på ikea idag och köpte allt gott å blandat! glögg, tunnbröd dajm, pepparkaksdeg, bilar, singoallakex. haha jag köpte allt! :)



Saknar dig med gumman! Hur länge blir du i spannien.? värsta bra å lära sig både engelska å spannska på riktigt. å nu oxå då de ändå inte finns nå jobb hemma! ja ha varit utan snus sen halloween nu men lilloskar ska skicka lite till mig! :)

puss

2008-12-13 @ 23:08:22
URL: http://estland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0