Problemlösning någon?

29 december och två dagar kvar till nyår..gud vad fort detta året gått ;p Imorron blir iaf en hektisk dag. Börjar med en klipptid klockan 9.00, och sen måste jag va på ett möte i Mjölby klockan 10.30 så jag hoppas klippningen går fort :p Brukar ta typ en timme då mitt hår är tjockt som fan och så "fint" att det måste klippas jättenoggrant för att bli bra. Inte alla frissörer som klarar av att få det snyggt så vi får väl se hur denna är imorron. Efter mötet måste jag tillbaka till Linköping, ut till systemet i Ekholmen och till ICA, tillbaka till Johannelund för att gå till bibblan och skriva ut en massa papper inför Spanien. Sen har jag brev att posta och andra nödvändiga skönhetsförberedande ritualer att ta itu med..addera sedan en biodejt vid fyra och ni har min dag. Dock brukar ju mina dagar innebära slapp och inget att göra alls till 100% så kanske är dags för en hektisk att komma :)

Annars är jag i Linköping för er som inte visste. Vi bor nu alla 3 barn/ungdomar här i mammas lilla trea. Ganska trångt nu när Jörgen oxå är här..privatliv, inte direkt :p men men sånt är livet.

Ännu ett problem , som jag hoppas att någon i min närhet kan lösa/hjälpa mig med, är att när jag åker till Spanien och under de fyra månaderna jag är borta har jag en mobil med ett abbonnemang som tydligen inte gick att frysa som jag tänkt mig. Så jag måste alltså fortfarande betala 99:- i månaden även fast jag inte kommer använda den :p Därför tänkte jag att om det finns någon som vill ha en mobil och är villig att betala 99:- i månaden i fyra månader (fria sms ingår) så får ni gärna säga till för då har jag en till övers :) Om man t.ex. har en kontantkorts telefon kan man ju lägga ndan den under dessa månader och ha denna. Antagligen ingen som vill göra det bara för att va snäll mot mig, jag inser det jag med ;) Jag får la gott betala den och se glad ut över min dumhet till att skaffa ett abbonnemang när jag inte visste hur framtiden skulle se ut..IBLAND ÄR JAG SÅ TRÖG ;p

Måste förövrigt tipsa om bloggarna tjuvlyssnat.se och tjuvtittat.se Får mig ett gott skratt eller tre varje dag av dessa bloggars inlägg :)

nej nu ska jag gå och smörja syrran ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0