One step closer!

Jaha, då har Sofhie bokat en språkresa till Salamanca, Spanien :) Nu äre baraatt vänta på bekräftelse från språkskolan, sen ta itu med CSN och all annan skit. Kryssade i att jag ville börja redan den 11:e januari, får se om jag kan hinna med det :) Jag kan va effektiv men frågan är bara om alla dessa andra inblandade kan det. Stora svenska företag är ju inte direkt omtalade för att lägga allt krut i sitt jobb och skynda på. Tur vi är så snälla och tålmodiga här i Sverige och gott väntar ;)

Känns skönt att veta att man ska iväg snart igen. Har ihjäl mig här hemma. När man liksom spenderar en Lördag med att åka in till Mantorp med mamma och moster på julmarknad, då vet man att det är illa!!

Och imorron måste jag till arbetsförmedlingen på ett handläggningsplans möte. Obligatoriskt, kul värre! Och på fredag ska jag på nåt annat gruppmöte på Arbetsförmedlingen som också är obligatoriskt. Bara jag såg de andra namnen på de som skulle komma på mötet insåg jag att man är för bra för att vara där  ;p Speciellt nu när man inte ens söker jobb förrän till sommaren då jag nog är tillbaka. Om jag inte får jobb i Spanien och stannar ;)

Nej dags att sova om jag ska orka upp imorron. Lill klutten i huset har öroninflammation och väcker en alldeles för tidigt. Men jag älskar han mest ändå! :)

Kommentarer
Postat av: E

LÅng tid ändå=/

men men.. dags o vänja sej tror jag..

kram

2008-12-11 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0