Jodå jag lever fortfarande..

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen. Har helt enkelt ingen bättre ursäkt än att jag är lat och inte har lust ;p Så om jag nu skulle skriva om det som faktist har hänt skulle ni ge upp innan ni ens kommit halvvägs, därav denna kortfattade sammanfattning i punktform..enjoy! :)

Måndag - Jobbade med pappa och simon. Vi slet upp ett golv på ett dagis, tungt arbete med bilamaskin (osäker på stavningen där ;p), resulterade i rejäl träningsvärk och ömma leder i både rygg och tum-muskler :)
Tisdag - Vi slutgjorde jobbet på dagiset mellan 7 och 17. La på masonitskivor (även här osäker på stavning, och nej jag har inte dyslexi ;p) och borrade och hade oss..kul kul :)
Onsdag - JULAFTON! Vilket vi nog alla kan konstatera inte alls är lika spännande som när man var yngre och knappt kunde sova för man var så ivrig och förväntans full. dagen firades iaf stillsamt hemma i spången med familjen Svensson och avslutades med ett besök hos familjen Auer i Mantorp. Trevligt att se dem alla igen, känns om en andra eller ja tredje familj! :)
Torsdag - Vilket är idag kom jag just på, firades med kusiner, faster med man, farmor, syskon, pappa och bonusmamma i Vadstena. Riktigt kul att träffa alla igen. Tror inte alla kusiner vart samlade på många många år. Kan inte ens minnas sist..

Och imorron blir det att åka in till mamma i storstan och fira och hurra lite där :) Vickan ringde förut, lite dragen tror jag (?), och undrade var jag var :p Alla andra var ju i stan och skulle till Platå. Jo jag vet men fattiga och mobbade Sofhie satt hemma och såg på Pirates of the caribbean..snäll nån rädda mig från detta deprimerande liv! ;p

God jul alla..nu kryper jag till kojs!!




Alla kusinerna samlade. Ganska komiskt att jag är näst äldst men markant mindre än de andra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0