En dagens innan sänggång!

Dagens sysselsättning - Vikarie på min fasters dagis i Motala.
Dagens pina - Huvudvärk som skulle få det att kännas skönt att bli överkörd av ett tåg!
Dagens sötaste - Alltid min Lukas plutt, tänk om en karl kunde ha samma inverkan! ;D

Dagens fyndigaste - Planering av att överraska moster med en julklapp hon glömt att hon frågat om ;p
Dagens godaste - Hela TRE clementiner, får inte nog!!
Dagens puss - En snorig sådan från en ettåring..

Dagens bok - Där regnbågen slutar, jag är fast!
Dagens TV-program - Ugly betty! Iofs såg jag ett gammalt avsnitt av Paradise Hotel som jag redan sett typ åtta gånger förut, det var rätt bra det med..love it!!



(Självklart vet jag att ingen riktigt bryr sej om dessa små underbara detaljer ur min vardag, men hey, a girl's gotta do what a girl's gotta do!)

Kommentarer
Postat av: E

heter inte dagis=) o intressant, åter ett ställe som tar in de som inte är barnskötare min uppsats du vet;)

2008-12-21 @ 14:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0