Back on track..

..eller iaf tillbaka i bloggen efter att inte ha skrivit på evigheter. Det finns dock en rimlig förklaring till det, INGET har hänt. Har sakta men säkert börjat komma ur min lilla depressions svacka nu. Har nog aldrig vart så deppig som jag vart sen jag kom hem. Att inte veta var man ska, vad man ska göra, att inte ha några mål eller något alls att se fram emot, det tar på krafterna. Har sökt typ 2000 jobb, seriöst :p Har dock gett upp hoppet om Sverige nu och börjat få tankar om att åka utomlands och göra något. Om jag ska jobba eller plugga är dock lite av ett frågetecken. Har sökt lite au-pair jobb här och var i världen. Fick svar från en familj i Belgien och en i Schweiz idag. De i Belgien sade jag nej till, kändes inte 100 så. Den i Schweic låter rätt bra. En ettårig liten flicka, 7-18 fyra dagar i veckan, de betalar franska kurser och plan ner osv. Känns dock som väldigt långa dagar. Nåt att tänka på helt enkelt.

Just nu om jag ska gå på vad hjärtat säger och inte hjärnan, så vill jag nog hellre åka och plugga spanska i Spanien och sen gå från där och försöka hitta jobb där kanske..Ja ni, inga lätta val direkt. Och sorry om jag vart kort och sur mot er på senaste. (Känn dej träffad Maria ;p)Bara så jobbigt att svara på frågor om hur det går med allt, när man inte vet :p Vet att ni bara menat väl och bryr er, tack för att ni bryr er allihop, mina vänner är de bästa!:)

Saknar livet i D.C något enormt. Allt vi gjorde, alla vanor, shoppingen, retaurangerna, ultrabar, brudarna, ja allt! Tror inte jag kommerkunna hälsa på er på ett bra tag heller :/

Aja, dags att ägna min fulla uppmärksamhet åt TV:n där Tila Tequila drar min uppmärksamhet ;)

Lägg oxå märke till hur många gånger jag använde mitt favvo ord dock i detta inlägget, det är ju dock ett så jäkla användbart ord!!:)




Kommentarer
Postat av: E

NEEEJ, åk inte igen=/ alla lämnar mej, inte du oxå!=)

2008-12-04 @ 15:59:40
Postat av: estland

haha är du inte less på au pair livet än ? Börjar fan bli less redan nu jag ! Är du på å gå event me mig!? tror att jag ska söka in!

2008-12-13 @ 15:10:57
URL: http://estland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0