Torsdagen den 19:e mars 20:35

Ja idag har vi haft ännu en underbart varm dag i Salamanca, och till råga på det var det "fars dag" så vi var lediga från skolan :) Party igår så sov ut till 12, tog mig upp, städade lägenheten efter förfesten igår. (Vi firade Thiago som fyllde 18 genom att ha en överraskningsfest för honom och sen lite hej då fest för Julia den tyska tjejen som åkte hem idag.) Och sen idag bar det iaf av över till Morgan och Sunnivas lägenhet (där även Carlos bor nu för tin, han är alltid där ;p) för att väcka dem och släpa med mej dem till parken för att möta resten av folket. Lite sol lapades, lite basket spelades och det var livsnjutning på full nivå :)

Sen blev det Tapas med Vedran och Lorenz innan jag drog mig hemmåt. Nu sitter jag här (internet funkar, jippi! Men inte bra för jag sitter här ist för att plugga ;p) och funderar på att jag borde plugga :p Ska göra det snart dock..två timmar har jag lovat mig själv..sen blir belöningen att se de två sista avsnitten av "Kvarteret skatan" som jag laddat ner :)

Aja..inte mkt mer att berätta men tänkte jag skulle lägga in lite av de nyaste bilderna från Salamanca, enjoy amigos! :)

Besos!


Random goofy pics ala Sofhie och Carlos..Nördar..Läxläsning i solen på Plaza Mayor..Sötaste Cana..Ayse och Rebecka..Plaza Mayor..Förfest hos mej o Rebecka..Eoin och Carlos mös :)Vedran och Eoin mös oxå :)Dans ala Japan ;p Hittade nån B video som tydligen var skitpoppis i Japan så vi lärde oss dansen ;pMassa folk i mitt rum..aldrig haft så mkt folk i ett så litet rum förut ;pOch lika många var det utanför ;pfransyskor..Sverige vs. JapanCarlos..Sen blev det brasiliensk modevisning    (kläder sponsrade av SofhieLicous)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej jag ville bara meddela att det var 5500 du var skyldig Simon, kram kram

2009-03-20 @ 14:09:07
Postat av: Camilla

Hej här är det underbart väder o har varit hela veckan. Våren är på G!! Och nu är allt klart med huset i Motala, det är vårt o Stefan skriver kontrakt ikväll, Lukas o jag blir hemma, pga förkylningar!! Det känns så skönt när allt är över nu med banken osv. Så den 16:e juni får vi tillträde men då börjar vi med renoveringar, sen flyttar vi in en vecka efter det. Hoppas du har det bra och får en skön påskvecka, utan påsklov?? puss o kram från oss alla

2009-04-03 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0