Onsdagen den 11:e mars 20:02

Kom just hem från en underbar dag ute i solskenet. Efter skolan gick jag hem, gjorde lite mumsig tacosoppa och sen mötte jag och Rebecka upp Hector, Julia, Tomo, Ayse, Canako, Carlos och Lorenz på plaza mayor för att käka lite glass och njuta av solskenet. Det ser så roligt ut när alla ligger på de hårda stenplattorna och solar :p Men himla mysigt var det...Sen fick vi höra att Hector köpt en basketboll och blev sugna på att gå och spela lite i parken. Så vi hämtade upp Morgan, Bedram, Ailene och Carolin och drog till parken. Det var en jättefin park som jag inte vart i förut. Vi spelade lite smått (ganska svårt när alla är på olika nivå och på olika längd nivåer ;p), klättrade i klätterställningen, åkte linbana, blev uppraggade av tre små araber och allmänt njöt av solen och den fina parken. Var mysigt.


Är dock lite rastlös en este momente..har inga läxor nämligen eftersom jag gick upp till A2 idag, jappni hörde rätt Sofhie är inte längre i nybörjargruppen!! Applåder ;p Trodde aldrig det skulle hända. Hela klassen fick gå upp utom Morgan. Alla blev shockade för han är typ den bästa i klassen, han är mycket bättre än mig och fick i princip samma resultat på provet..Ingen aning varför, för lite fjäsk för lärarna kanske :p


För att prata om något helt annat tror jag att en av mina visdomständer är på väg ner..har en ömmande känsla på höger sida av munnen. Tror inte det är ett hål för det gör inte ont när jag biter och det är inte någon speciell tand som gör ont, bara allmänt obehag och ömmande känsla..hoppas det inte blir alltför illa, vene hur jag skulle klara av att gå till en spansktalande tandläkare och förklara att jag måste borra osv..säkert skitdyrt här med. Hoppas det blir bättre.


Annars händer inte mycket i Salamanca..ska se om jag kan få med några grabbar och kanske några tjejer och åka skidor i en skidort nära Salamanca i helgen. Vore kul. Får titta upp det imorron..nej nu ska jag titta lite i min nya bok bara för att ;p


Besos!




BTW mamma jag försökte se hur mycket jag lånat av Simon men kunde inte se det så kan du gå in på hans konto och se hur mycket det var så jag vet hur mycket jag ska betala han? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0