Nakenshock i Salamanca!

Ja ni läste rätt, det är dock inte så att jag börjat springa runt naken och skrämma grannarna. Nej det är så att vår kära granne är blottare. Mikaela och Mikael har berättat för oss tidigare att de som bott i vår lägenhet innan oss sa att en granne ofta gick runt naken..jaha tänkte jag, det gör väl många när de går från duschen osv. Men nej denna granne öppnar fönstret, ställer sig på en pall, visar upp sin härlighet, tar fram en spegel och speglar sitt kön mitt framför ögonen på oss..Riktigt sjuk människa som tänder på sånt! I början tyckte jag inte det var något med det, bara en naken kropp lixom men igår blev det lite läskigt. Jag skulle hänga upp handdukar på balkongen och såg honom, för en gångs skull sticka ut ansiktet, som för att kolla om någon var där så han kunde blotta sig. han hade ingen tröja på sig så jag antar att han var naken. men när han fick syn på mej slängde han fort gardinen för ansiktet. Jag gick därifrån så jag slapp se hans blottande. Sen när jag skulle gå till duschen slängde jag en blick mot hans fönster när jag gick förbi (lixom svårt att undgå när man vet att han brukar stå där :p) och då stog han och kikade bakom gardinen, var så läskigt att han tittade rakt på mej, hans ögon såg rakt på mej, blev nästan rädd. Obehagligt faktist..tänk om man skulle gå hem själv från puben (vilket händer rätt ofta att jag gör, då Rebecka ofta går hem tidigare) och möta honom utanför dörrn eller nåt. Ja usch, lite obehagligt. Kanske ska filma hans blottande och anmäla honom? Men frågan är ju om det är olagligt eftersom han är i sitt hus..hmm.






Kommentarer
Postat av: maria

fan va äckligt! :(

2009-03-14 @ 19:23:23
URL: http://metrobloggen.se/estland
Postat av: Elin

hej gums!



Ja det har varit körigt och mkt just nu, inte haft så mkt tid själv att vara inne. jag har ju varit på VFU o sen jobbat mkt. Jo det går bra med Zinus o Texas, de leker o sover ihop.=)



Jaså, det hittar inte jag! ska han oxå åka ner/upp?=) jo givetvis vill jag komma ner, men måste avvakta lite för vi börjar snart med c-uppsats. Det är tufft då och kräver mkt jobb. Om sofie som jag skriver med ska typ bort eller nåt innan helg så kan ju jag åka då o va över helgen.

Men som sagt, måste avvakta tills schema o så e klart.



NU kommer jag nog va inne mer, för imorn lämnas min stora uppsats in...

sen e det nästan över...



hur gåre för dej gumman?

kram

2009-03-15 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0